השיטה שלי

השיטה שלי היא שיטה שבה לא סופרים קלוריות ולא גורמים לאוכל לנהל אותנו.

בשיטה שלי יש הבנה מאוד ברורה של מה הגוף שלי צריך ביום יום בהתאם להתייחסות לגיל, מין, פעילות גופנית, הרגלי תזונה ועוד..

ההתאמה התזונתית היא ספציפית לכל אדם שמגיע אליי למען מטרה מסוימת.

הדגש בעיקר הוא להתאים את הכמויות ולמקד את המטופל בשבועות  הראשונים בדיוק של איכות האוכל והכמות הנדרשת לגוף שלו. בהמשך לתהליך התפריט משתנה בהתאם לקצב הטיפול ושוב עובר התאמה בהתאם ליעדים ולמטרות שהושגו.

אני דוגלת בכל אבות המזון

אני דוגלת בחלבונים כאב מזון חשוב ופוטנציאלי לגוף ובהתאמה בהתאם למי שיושב מולי כבונה שריר ורקמות ,שמתפרק לאט במחזור הדם ובכך גורם לתחושת שובע לאורך זמן.

אני דוגלת בפחמימות מורכבות בעלי אינדקס גליקמי נמוך על מנת ליצור תחושת שובע, הפרשה של סרוטונין/דופמין/תחושת רגיעה בגוף ללא מעט אנשים שזקוקים זה ביניהם  גם סוכרתיים

אני דוגלת שומנים איכותיים שמסייעים בין היתר לספיגה נכונה של ויטמינים ומינרלים באוכל היום-יומי שלנו

אני דוגלת בכמות מאוזנת של סיבים תזונתיים שמסייעם לניקוי מערכת העיכול ולתנועה טובה יותר של המערכת, בין היתר פינוי רעלים, שגם פה צריך ללמוד איך עושים זאת ומה הכמות הנכונה לכל אחד על מנת לא להשיג את התוצאה ההפוכה.

מודעות מים זה חלק אינטגראלי בתהליך, ניקיון ומקלחת פנימית של הגוף על מנת לייצר תנועה טובה יותר, זרימה, פינוי רעלים וחלק ניכר מצמצום אחוזי שומן בגוף.

בשיטה שלי יש מגוון אופציות, יש מגוון התאמות תזונתיות אין דרך אחת !

אני לא מאמינה בקיצוניות או להביא את הגוף למצב מאתגר מידי מבחינה תזונתית לא לכל אחד זה מתאים

יש אחד שמאוד יתאים לו לעשות ניקוי גוף של מיצים ושייקים ירוקים ויש אחד שיתאים לו תפריט מאוזן ופחות קיצוני

אני מאמינה שהבחירות שלנו גם משתנות מתקופה לתקופה, הגוף שלנו משנה, מתבגר ואף מזדקן מבחינה כרונולוגית צריך לקחת את זה בחשבון ולא ליצור טראומה לגוף.

כשמגדירים דפוסי אכילה למעשה מגדירים סטנדרטים. כשאני אוכל בריא והכוונה היא לאכול אנרגטי יש בנו יותר אנרגיה, כלומר, שאני בוחר להטיב עם עצמי יש הצלחה גבוהה יותר של בחירות נכונות באוכל.

אני נתקלת באנשים שמחפשים את התמונה ולא את הדרך. ומהי למעשה הדרך היא למידה מחודשת של זהות שגדלה ומתרחבת. ככל שהגיל עולה כך גם הסטנדרטים עולים וכך גם המודעות אל מול החרדה עולים ומה שצריך לשעות זה לשקף את האיזון. אחי הכל אתה לא יכול לנהוג על מרצדס, לענוד רולקס ולאכול שניצל וצ'יפס.