ויטמין D ידוע גם בשם ויטמין השמש כי המקור העיקרי שלו זו השמש. לכן, לכאורה, ניתן היה לצפות שבישראל לא יהיו אנשים שחסר להם ויטמין D, כי אם יש משהו שלא חסר לנו במדינה הנפלאה שלנו זו שמש. מצד שני, כולנו גם מודעים לנזקי השמש כך שלעיתים מרוב הרצון להתגונן מפניה אנחנו מגיעים למצב של חוסר בויטמין החשוב הזה, אך כדאי לדעת שיש גם מזונות המכילים אותו.

חשיבותו של ויטמין D

כאשר מדברים על החשיבות של ויטמין D מדברים על תרומתו למערכות שונות בגוף, כמו:
ויסות המערכת החיסונית והתאים
עשוי לסייע במניעת סרטן
הוא משפר את מצב הרוח ועוד
מלבד השמש ניתן למצוא את הויטמין הזה גם במזונות שונים כמו: ביצים, מוצרי חלב, דגים ועוד. לכן חשוב לשלב את כל המזונות האלה בתפריט היומי שלנו שכן מעבר לרצון לרדת במשקל או לשמור על המשקל הקבוע, צריך גם לדאוג לקבל את כל הוויטמינים הדרושים לנו.
בניית תפריט מתאים
אם גם אתם הגעתם לשלב בחיים שבו אתם רוצים להיות בטוחים שהתפריט היומי שלכם מאוזן ומתאים לכם, אתם צודקים. כל אחד מאיתנו אחראי לבריאות שלו וכדאי לדעת שאפילו אם עד היום במשך שנים דפוסי האכילה שלכם היו לא טובים, זה עדיין לא אומר שאי אפשר לשנות את המצב. אם אתם רוצים לפנות לאשת מקצוע שהיא תזונאית טבעית ומאמנת לשינוי דפוסי אכילה וחשיבה, הגעתם בדיוק למקום הנכון! קוראים לי הדס מדר ואחרי כל כך הרבה שנים שבהן אני עוסקת בתחום הזה, אני בטוחה שגם לכם אוכל לסייע. השירות שאני נותנת הוא שירות אישי המותאם לכל מטופל שפונה אלי ואתם תראו שגם אתם, כמו רבים אחרים, תצאו מרוצים.