אם אתם נמצאים היום בשלב שבו אתם רוצים לעשות שינוי בחיים, כדאי שתדעו שזה אף פעם לא מאוחר מידי וזה מומלץ בחום. במידה והשינוי שאתם רוצים לעשות קשור לדיאטה ולהרגלי האכילה שלכם, כדאי יהיה לבדוק, לפני הכול, מה היחס שלכם לארוחת הבוקר. האם אתם אוכלים ארוחת בוקר בצורה מסודרת? מה היא כוללת? האם אתם מקדישים לכך מחשבה?

חשיבותה של ארוחת הבוקר

מחקרים רבים לא מפסיקים לדבר על כך שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום ובהחלט כדאי לכם להתרגל לאכול אותה, כי זה המפתח לכל שינוי שאתם רוצים לעשות בחיים. החשיבות של ארוחת הבוקר נובעת ממספר גורמים:

  1. היא מגנה על המוח: המוח שלנו ניזון על ידי ניצול של גלוקוז ולכן כדאי שבארוחת הבוקר יהיה גם רכיב פחמימתי.
  2. איזון: כדי שהתפריט היומי שלכם יהיה מאוזן אתם צריכים לאכול לפחות שלוש ארוחות ביום כדי לשמור על רמת הסוכר בדם.
  3. התנעת קצב חילוף החומרים: ללא ארוחת בוקר חילוף החומרים עלול להיות איטי מידי, מה שעלול להוביל לקשיים בהורדה במשקל.
  4. מניעת התקפי רעב: אם אתם נמצאים בתהליך דיאטה כדאי יהיה להקפיד פי כמה על ארוחת הבוקר כי זה ימנע את ההתקפים במהלך היום.

מעבר לכך שיש חשיבות אדירה לארוחת הבוקר, נשאלת השאלה גם מה בדיוק הארוחה הזאת צריכה להכיל. ברחבי העולם יש התייחסות שונות לארוחת הבוקר שכן בלא מעט מקומות באירופה, לדוגמא, הארוחה כוללת בעיקר דברים מתוקים. לעומת זאת במקומות אחרים בעולם הארוחה כוללת בעיקר פחמימות, חלבונים והרבה יותר מלחים כך שזה תלוי גם בעניין התרבותי.

ארוחת הבוקר המתאימה לכם

אני מאמינה שכדי שנוכל להצליח לעשות שינוי ולהחזיק מעמד בו לאורך זמן אנחנו צריכים להתאים אותו לטעם האישי שלנו ולאורח חיינו. לכן אני אשמח לפגוש אתכם, להבין למה אתם זקוקים ובהתאם לכך לבנות עבורכם תפריט שיכלול, בין היתר, את ארוחת הבוקר המושלמת עבורכם.