גיל המעביר מביא איתו לא מעט אתגרים עבור נשים, שכן השינויים ההורמונאליים גוררים תגובות שונות. מצד אחד ישנן נשים שסובלות מגלי חום נוראיים ומצד שני נשים בגיל המעבר עלולות לסבול מתופעות כמו:

תזונת נשים נכונה בזמן גיל המעבר

הפרעות בשינה

  • מצבי רוח משתנים
  • יובש ולעיתים אפילו מחלות לב שונות

לכן ברור מדוע מחקרים רבים נעשים בנושא ומדוע מושקעים מאמצים רבים בניסיון למצוא את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב, אם כי אין תשובה חד משמעית בנושא. יש מי שגורסים כי מומלץ לקחת תרופות הורמונאליות שונות ואילו מומחים אחרים טוענים שעדיף לנסות להתמודד עם המצב בדרך טבעית. מה שבטוח הוא שהקפדה על תזונה נכונה יכולה לסייע ולקהל על התופעות השונות ולכן זה מומלץ בחום.

התאמת התזונה למטופלת

אומנם כאשר מדברים על תזונת נשים נכונה בזמן גיל המעבר מדברים על המלצות כלליות שלכאורה נכונות לכל הנשים, כמו לדוגמא:

  • הימנעות מצריכת אלכוהול
  • צריכת מזונות מלאים כמו לחם מלא, אורז מלא וקטניות
  • לצרוך כמות מינימאלית של סוכרים ולהימנע מקפאין

עם זאת, הניסיון מוכיח שבסופו של דבר לכל אישה יש גם את הרגישויות ואת הצרכים האישיים שלה. לכן אני מזמינה אתכן לפנות אלי כדי שביחד נוכל להתאים לכן את התפריט שיקל עליכן את ההתמודדות המצפה לכן. קוראים לי הדס מדר ובמקצועי אני תזונאית טבעית ומאמנת לשינוי דפוסי אכילה וחשיבה, כך שאם תיפנו אלי אוכל ללוות אתכן לכל אורך הדרך. אני מאמינה שעל ידי תפריט מאוזן ונכון כל אישה תוכל להרגיש טוב יותר ולהתמודד נכונה עם תופעות גיל המעבר, אז למה אתן מחכות? זה לא גורל לסבול מהשינויים ההורמונאליים ובעזרת תפריט מתאים ניתן לעבור את התקופה הזאת בהצלחה ובצורה הרבה יותר רגועה.