רבות דובר על הקמח הלבן ועל השאלה האם כדאי לשלב אותו בתפריט היום יומי או לא, כך שבהחלט אפשר להבין את הדילמה שלכם. חשוב לדעת שכאשר מדברים על הקמח הלבן אי אפשר שלא להזכיר את החסרונות התזונתיים שלו, וזאת למרות שטעמו יכול להיות נפלא לפעמים. הבעיה עם מרכיב הקמח הלבן זו העובדה שהוא נחשב לפחמימה ריקה, כלומר: הערך התזונתי שלו נמוך אך הקלוריות בו רבות ביותר.

החסרונות התזונתיים של קמח לבן

הקמח הלבן משמש כאנרגיה זמינה אשר מתפרקת בקלות ובמהירות, נספגת לדם ומעלה בצורה חדה ביותר את רמת הסוכר. עם זאת, אומנם התוצאה המיידית היא שובע וערנות, אך אחרי זמן קצר אנחנו עלולים להרגיש:

  • חולשה
  • סחרחורת
  • רעב גדול

לכן בהחלט אפשר להבין מדוע עוד ועוד דיאטות מדברות על כך שצריך להוציא את הקמח הלבן מהתפריט לחלוטין, אם כי אין תמימות דעים בנושא.

איך עושים שינוי שמחזיק מעמד?

אם גם אתם רוצים לעשות שינוי באורח החיים שלכם ולהוריד כמה קילוגרמים משמעותיים, כדאי יהיה לעשות זאת בצורת תהליך אמיתי ולא בשיטה של "זבנג וגמרנו". העניין הוא שכאשר מדברים על שינוי התפריט מדברים, לפני הכול, על שינוי באורח החיים ועל התמדה שצריך להתמיד. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהפעם השינוי יחזיק מעמד וכי התפריט שלכם יהיה מאוזן וכזה שתוכלו להתמיד בו, אני מזמינה אתכם לפנות אלי עוד היום. קוראים לי הדס מדר ובמקצועי אני תזונאית טבעית ומאמנת לשינוי דפוסי אכילה וחשיבה, כך שאיתי תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון. אני מאמינה שבתפריט היומי של כל אחד מאיתנו צריכים להופיע כל אבות המזון, רק שעלינו לצרוך אותם בצורה מבוקרת ונכונה. לכן לכל מטופל אני בונה את התפריט המתאים לו באופן אישי, מה שמסייע להתמיד ולהגיע לתוצאות הרצויות.